
Heeft u nog vragen over onze dienstverlening? Bekijk dan of uw vraag bij onderstaande veelgestelde vragen zit of neem direct contact met ons op via:
.png)
Veelgestelde vragen
Kwaliteit: Remote Support Nederland werkt samen met ervaren Nederlandse klantenservice medewerkers.
Kostenbesparend: bespaar tot wel 50% op arbeidskosten door ons scherpe all-in uurtarief.
Snelheid: binnen 48 ontvangt u volledig vrijblijvend 3 geschikte kandidaten.
Flexibiliteit: er is geen opzegtermijn en de opdrachtgever zit niet vast aan een bepaald aantal uren.
Remote Support Nederland werkt samen met ervaren Nederlandse klantenservice medewerkers die vast in het buitenland wonen. Om die reden kunnen we hoge kwaliteit aanbieden en daarnaast een kostenbesparing tot wel €1170 per medewerker per maand.
Remote Support Nederland werkt samen met Nederlandse medewerkers die in landen wonen waar de inkomens gemiddeld een stuk lager liggen. Het inkomen dat Remote Support Nederland aan de medewerkers aanbiedt vormt een zeer goed inkomen voor het land waar ze in wonen, terwijl we aan de andere kant onze opdrachtgevers kunnen voorzien van uitstekende ervaren Nederlandse klantenservice medewerkers voor een scherp all-in uurtarief. Door dit scherpe tarief kunnen opdrachtgevers een kostenbesparing tot wel 50% realiseren op de totale personeelskost.
Er is geen opzegtermijn en er geldt geen vast aantal uur voor de opdrachtgever.
Remote Support Nederland werkt inmiddels al samen met meer dan 60 bedrijven uit diverse branches.
Neem contact op via info@datasupportnederland.nl of via 010 808 14 30.
Remote Support Nederland garandeert een goede omgang met uw bedrijfsgegevens. Alle werkprocessen zijn volledig ingericht volgens de strenge Europese eisen van de AVG/GDPR.
​
Heeft u hier vragen over, neem dan gerust contact met ons op.
Ja, zeker.
De medewerker zal inderdaad volledig remote werken.
Hoe het inwerken zal verlopen zal volledig in overleg met de opdrachtgever worden bepaald. Remote Support Nederland heeft veel ervaring met het inwerken of afstand, dus daarin zullen wij de opdrachtgever ook van adviezen voorzien.
Zeker! Doordat onze dienstverlening 100% flexibel is, kan de opdrachtgever op ieder moment de samenwerking stoppen.
Neem contact op via 010 808 14 30, info@remotesupportnederland.nl of via ons contactformulier.
Er zijn geen opstartkosten.
Er is geen opzegtermijn, de samenwerking kan door de opdrachtgever op ieder moment worden stopgezet.
Dat klopt. Bij de factuur wordt bovendien een urenverantwoording bijgevoegd.
Wij kunnen volledig vrijblijvend binnen 48 uur 3 (of meer) kandidaten introduceren. Na een digitale kennismaking kan er direct gestart worden.
In het eerste contact tussen de opdrachtgever en Remote Support Nederland wordt er besproken waar er behoefte is aan versterking bij de opdrachtgever en wat voor kandidaat daarvoor ideaal zou zijn.
Remote Support Nederland zal vervolgens volledig vrijblijvend binnen 48 uur 3 kandidaten introduceren.
Vervolgens kan de opdrachtgever een digitale kennismaking inplannen met een of meer kandidaten. Als het vertrouwen na de digitale kennismaking goed is, dan kan er direct gestart worden.
